Vaikka olen todella kova lukemaan erilaisia kirjoja,niin nyt lukeminen tuntuu ankealta lukeminen. Luulen että se johtuu ihan kirja valinnasta. Koetan edelleen lukea Linnunradan käsikirja liftareille kirjaa,mutta jotenkin siitä ei vaan tule mitään. Mutt olen päättänyt että tänä yönä luen kirjan loppuun,ennekun aloitan pienentämää  tuota kasaa, johon kuuluu tällä hetkellä seuraavat kirjat: Lionel Shriver: Poikani Kevin. (Täytyy myöntää että alotin lukemaan jo kyseistä kirjaa,mutta sitten päätin etten lue sitä ennekuin olen lukenut kyseisen käsikirjan loppuun.) Louisa M. Alcott: Pikku naisia ( odotan innolla kohan pääsen tämän kirjan kimppuun, tästäkin luin jo 2 sivua alusta,mutta päädyin samaan lopputulokseen kuin poikani kevin kirjan kohdalla, ei ole vielä oikea aika lukea) Tove Jansson: Muumipeikko ja pyrstötähti. ( kukapa ei lukisi muumi kirjoja?) Anne Frank: Nuoren tytön päiväkirja (Tän kirjan oon jo lukenu aikaisemmin,mutta tähän vaan aina palaan. Ens kerralla ku mennään Amsterdamiin niin käyn kyllä Anne Frankin museossa. :) ) Astrid Lindgren: Veljeni leijonamieli. Ja vikana,mutta ei todellakaan huonompana: Pikku  Prinssi<3

 

Tässä välissä olen lukenut kaksi kirjaa. Kellokosken prinsessa ja Vaiennettu Anna. Kummatkin kirjat veivät kyllä meikäläisen ihan täysin mukanaan. Ja kellokosken prinsessan taisin lukea yhdessä illassa. Tää kirja meni kyllä hankinta listalle! :)

 

ps: Uskon että tulee kyllä luettua paljon kirjoja sen minkä harrastukselta ja työltä ehdin. Ja varmaan yksi syistä on se, että olen lopettamassa tupakointia. Myös muru lähti tähän mukaan taisi olla hänen ideansa alunperin. (: Ja niillä rahoilla jotka meillä menis tupakkaan,niin myö lähdetään jonnekkin kivalle reissulle yhdessä jossain vaiheessa. :)

 

pps: Tää on jo toinen savuton päivä.