Kuten nimestä saattaa päätellä, olen siis Joensuussa. Täällä on jotenkin kotoisa olo,vaikka tietty sellainen on myös kotona, mutta täällä se on jotenkin erillainen. Täällä on vaan jotenkin sellanen oma fiilis, jota en oikein voi kuvailla. Tälle ololle ei vaan löydy mitään sanoja. Joten on parempi että jätän koko fiiliksen nimeämättä, koska sopivaa sanaa ei vaan yksinkertaisesti ole. Olotilan voisin kuvata sellaiseksi rennoksi ja vapaaksi. Hieman tietenkin fiilistä laskee se, että päähän koskee aika armottomasti ja niskat saavat jotain ihme kipukohtauksia. Niskat ovat kait saaneet jostakin kylmää, mikä on aika harvinaista koska kerrankin oon varmasti pukeutunut tarpeeksi lämpimästi säähän nähden ja kaulakin ja niskat olivat tiukasti huivin alla piilossa. Junassakin oli lämmin, joten ehkä syy on vaan se että jostakin on päässyt salakavalasti kylmää. Hyr en tykkää yhtään. Ehkä parasta tällä hetkellä on juuri se, että saan kirjoittaa tätä merkintää kaikessa rauhassa,ilman että kukaaan olisi kyselemässä tai katsomassa että mitä teen.. Ei minua haittaa se että halutaan lukea tätä,mutta sen voi tehdä sillo ku en oo kirjottamassa kyseistä merkintää. :D Tällä en nyt tarkota mitään/ketään,koska olen vain hieman väsynyt, joten olen aika mielenkiintoisissa olotiloissa. :D Entinen kämppikseni antoi minulle konetta lainaan,kun hän itse meni asioille, jaloa häneltä siis. :) mutta onneksi se nainen on sellanen että hää tietää hää asiat jo ennen ku ees kerkeen kirjottaa niitä tänne. Kuten myös sen että olen täällä. Olisi kyllä hassua jos hää ei tietäis että käytän hänen konettaan hänen huoneessaan :D

 

Selkälihakseni sanoivat juuri räks.. Mielenkiintoista.

 

ps.- unohdin laskut kotiin,jotka pitää maksaa tänään .. Odottelen siis että armas avopuolisoni tulee kotiin ja saan tarvittavat tiedot niistä laskuista :D ei pitäisi olla tälläisessä tilanteessa, toivotaan että herra saapuu kotiin kohtapuoliin, kuten hää äksne vähän sano puhelimessa,kun soitin niistä laskuista..

 

Söin muuten tänään tosi hyvää suklaakakkua ! Nam! Tästä se lähtee, nyt jo tuntuu että vaatteet kiristää.. :D saa nähä mitä ilta tuo tullessaan.. :) Paljonkohan mie taas mässäään ku oon täällä? Odotan jo kauhulla..