Alkaa näyttää vahvasti siltä, että tauti on voitettu ja huomenna sitten ihan uutena ihmisenä töihin (: Kävin eilen mitä parhaimmassa seurassa reilun tunnin lenkillä ja tänään reilun 2 tunnin lenkillä. :) 

Eilisen lenkin jälkeen olin varma, että oon tänä aamuna oon tosi kipee eilisen lenkin jälkeen,mutta tulos olikin ihan päinvastainen, olo vaan oli parantunut. (: Toivottavasti huomenna aamulla on sitten kanssa yhtä voittoisa olo ja jaksan vetää työpäivän täysillä ja pääasiasa koko työviikon, oon niin onnellinen että oon  parantunut. <3

Oli kyllä tosi ihanaa päästä lenkille viikon tauon jälkeen,en osaa sanoinkuvailla tätä olotilaa (:

Nyt vähän toiseen asiaan, nimittäin siihen että mitä kaikkea sitä kerkee tekemään kun jättää television katselun ja koneella olon yhtenä päivänä vähemmälle. Kerkesin piirtämään pari kuvaa, neulomaan kaulaliinaa eteenpäin, hyvällä onnella se valmistuu jouluksi ja yksi ihana murunen saa sen lahjaksi. :) 

Teen myös säilytyslaatikoita vanhoista pahvilaatikoista sekä aikakauslehdistä leikkaamistani kuvita. Idea on hyvin yksinkertainen: peitän leikautuilla kuvilla laatikoiden pinnat ja lopuksi päällystän sen kontaktimuovilla. :) Saa nähä mihin käyttöön nuo kyseiset laatikot menevät, kohan valmistuvat :)